Next generation CRM:
all about business process excellence
 

Bpm’online is a premium vendor of process-driven cloud based software for marketing, sales and service automation. The beauty and core value of bpm’online products are the out-of-the-box processes that guide users through the most effective actions to accelerate results. Users love bpm'online's engaging interface with its social look and feel, free from redundant information that keeps them focused on what's relevant.

Bpm’online has been widely recognized by key industry analysts, receiving multiple awards

Bpm'online ha ricevuto il punteggio più alto tra i migliori performer nel Forrester Wave ™: CRM Suites per le medie imprese, 2016. Secondo il rapporto, bpm'online ha ricevuto il più alto punteggio complessivo.

Bpm’online Sales Force Automation è stata incluso nel Quadrato Magico di Gartner 2016. Bpm’online CRM Lead Management and CRM Customer Engagement Center sono stati inclusi nel Quadrato Magico di Gartner 2016.

Bpm’onlineè stato nominato 'Strong Performer' nel The Forrester Wave™: CRM Suites per organizzazioni di medie dimensioni, 2016. Riconosciuta leader per le prestazioni grazie ai significativi investimenti per l’innovazione e al continuo aumento dei suoi prodotti al servizio dei bisogni del business.

Nucleus Research ha posizionato bpm'online nel quadrante dei leader del CRM - Valore Matrix 1H 2016 - per la sua agilità, senza precedenti, nel modificare i processi in tempo reale.

Ovum, una delle principali società di ricerca tecnologica e di consulenza a livello internazionale, ha nominato bpm'online tra i primi 10 fornitori di CRM del mondo nell’ultima Matrix Ovum CRM. Il riconoscimento è stato attribuito per il l’approccio incentrato sui processi e la piattaforma intuitiva.

CRM Magazine, la pubblicazione leader nel settore, ha nominato bpm’online leader nel CRM Market Awards 2016 per le categorie Sales Force Automation and Midmarket CRM. Un successo raggiunto per due anni consecutivi in entrambe le categorie.

Bpm’online è stata insignita del Gold Stevie® Award Winner quale migliore Relationship Management Solution of the Year, nell’11° Annual International Business Awards. I vincitori sono stati selezionati tra oltre 3.500 candidature.

CRM Magazine, la principale pubblicazione del settore, ha nominato bpm’online Leader nelle categorie Midmarket CRM e Sales Force Automation 2015. bpm’online è stato l'unico nella categoria Midmarket CRM ad aver ricevuto punteggio 4 per ogni criterio di valutazione.

SCi Sales Group, grazie all’implementazione della piattaforma di CRM bpm'online, ha vinto il ROI Award 2014 con un ritorno del 1281% sull’investimento.

Nel 2015, per la seconda volta consecutiva, bpm'online ha vinto il premio ISM Top 15 CRM, ISM Inc Customer-Centric Strategic Advisors, posizionandosi leader nel settore CRM.

Bpm’online ha ricevuto il CRN® Enterprise App Award 2015 per l’app CRM mobile. L’applicazione è stata selezionata da una giuria sulla base di una combinazione di fattori critici tra cui la funzionalità, l’efficacia, la facilità d'uso, l’innovazione ed il potenziale valore ai provider, ai clienti ed al mercato.

Bpm’online è orgoglioso di essere stato nominato vincitore dell’IT & Software Excellence Awards europeo 2013 - evento di premiazione paneuropeo per l'IT, l’ISV e le telecomunicazioni.

Bpm’online bpm'online è stato nominato vincitore del CRM Watchlist, uno dei più prestigiosi premi del settore, presentato da Paul Greenberg, autorevolezza e grande visionario del CRM.

Bpm'online CRM ha vinto il CRM Excellence Award 2015. La sedicesima edizione del premio, assegnato dai clienti, ha riconosciuto bpm'online vero partner di CRM.

Bpm’online è stato votato ‘Customer Service Rising Star’ da CRM Magazine. Il premio riconosce la “capacità di incontrare i bisogni del cliente”.

Nel 2011 bpm'online è stato votato CRM Idol 2011 nell’area EMEA. I giudici del concorso hanno attribuito il premo, valutandola come la più raffinata delle applicazioni del settore.

Over 6,500 customers worldwide use bpm’online products

 

Bpm’online products help companies to manage customer-facing processes and deliver an amazing customer experience.

6500 customers

The essence of our work is to boost the efficiency of our customers' business

 

Twelve years ago, bpm’online started as a small European startup with 5 people on board without any external funding or venture capital. Today we are a global software company with offices around the world and a team of 550+ engaged professionals dedicated to creating impeccable products.

Katherine Kostereva, Managing partner and CEO at bpm’online

We create products that help companies manage the complete customer journey: from lead to order, and then ongoing account maintenance

 

A holistic multichannel marketing management software empowered by out-of-the-box best practice campaigns to gain demand generation excellence

 

A cloud based CRM with out-of-the-box sales processes that enables our clients to take control over the complete customer journey — from lead generation to repeat sales

 

Innovative helpdesk software with best practice processes designed to deliver customer care excellence

Take a closer look at what bpm’online
has for you

 

Out-of-the-box
processes

 

Bpm’online products include a set of best practice processes for marketing, sales and customer service. Ready-to-go processes guide users through the most effective actions and make it easy to jump start using the system and bring industry best practices to their work.

A complete view of
the customer journey

 

Bpm’online delivers end-to-end processes to manage the complete customer journey. Connecting the dots between marketing, sales and customer service allows companies to effectively manage every stage of the customers’ interactions.

Engaging interface
that users love

 

Bpm’online applications have engaging interface and a social look and feel, which makes working with the software easy and ensures an increase in overall user adoption rates.

See how it works* *No credit card required
News room

Latest company news, press-releases and events

Visit page >

Community

A valuable resource for sharing ideas and best practices

Visit page >

Insight

Videos, articles, white papers, eBooks, blog and much more

Visit page >